onsdag, oktober 5

Att söka eller inte söka

AB söker folk till sporten, bland annat för at jag ska bli moster. Tycker själv jag vore perfekt inhoppare. Men hur kan jag söka ett jobb i Stockholm när vi precis köpt hus här?! Att söka, få det och inte ta det är otänkbart. Dels för jag skulle vilja för mkt, dels för då bränner man ju alla skepp. Förstår iofs att det blir svårt ens komma intervju med tanke på hur många som lär söka. Bara inte en före detta kollega som bara fejkar får det. Någon rättvisa måste det finnas. Om nu AB skulle falla för personen ifråga beror det på att de inte har tillräckligt med information. Problemen kommer sedan på hög, hittills har iaf en massa strul följt i denna reporters spår.

1 kommentar:

  1. Anonymous13:24

    Sök den, vill att du kommer upp hit till mig. Kram Erika

    SvaraRadera