måndag, oktober 27

Saknar fotbollen

På grund av olika omständigheter varav sjukdom den största har jag inte varit på fotbollen sedan sista dagen i september. Det är för illa och jag saknar alla. Ska åka dit idag även om jag inte tror att jag kan träna.


Vi ska planera nästa års träningsläger som ska gå till Italien eller Spanien. Jag röstar på Spanien. Ska bli roligt att åka tillsammans. Det enda tveksamma för min del är att resorna vi tittar på ligger på 6 dagar. Det är ganska svårt att komma ifrån så pass många dagar. Framför allt vill man inte bränna för många semesterdagar redan i mars. Och utan att H är med. Är ju trots allt framför allt honom jag vill vara med när jag är ledig.

3 kommentarer:

  1. Anonymous10:08

    Jag trodde du var Italien fan!

    SvaraRadera
  2. Anonymous16:05

    Vi saknar dig. Kramiz. //Sara

    SvaraRadera
  3. Anonymous15:04

    Konstigt, för mig är det precis tvärtom. Jag vill undvika bonden när jag har semester.../EC

    SvaraRadera