fredag, oktober 3

Fredagsfin med helgplaner

Blev väckt av H och kände mig ovanligt pigg för att vara mig om morgonen. Gick därför upp med en gång vilket ledde till att jag faktiskt hann göra mig i ordning i lugn och ro. Annars är det fem-minuters metoden under vilken allt ska ske; dusch/tvätt, håret, mascara och så ut genom dörren. Så idag är jag riktigt fin.

Ser fram emot en produktiv jobbdag och att sen handla för helgen med H, innan vi siktar på middag och en film ikväll.

I helgen är det match för Henrik. Vessiges sista i år. De satsar på tvåsiffrigt mot Serbiska. Kom och se det på Brovallen på lördag klockan två.

Annars ska vi pyssla hemma och så har vi en hel del planering att ta tag i.

3 kommentarer:

  1. Läste nyss Halländska bloggar som jag hittade i HNs nätupplaga. Vilken fin bild på dig!Kul att läsa.
    Hälsningar från en annan halländsk bloggare numera bosatt i Bergslagen.

    SvaraRadera
  2. Det är alltid roligt när du tittar in här. Jag läser ofta hos dig, är dålig på att kommentera bara.
    Var hittade du det om bloggar på Hn:s nät? Jag har tittat runt utan att hitta.
    Visst var bilden fin! =) Skicklig fotograf. =)
    Ta hand om dig!

    SvaraRadera
  3. En liten ruta på startsidan, under Senaste nytt. Jajamen - där hittar man de halländska bloggarna.

    SvaraRadera