torsdag, oktober 2

Det fungerade

Efter min gårdagskväll under varmt täcke mår jag idag mycket bättre. Direkt när jag kom hem så bytte jag om till myskläder och raggsockar, samlade ihop en tidningshög, gjorde en kopp kaffe och en kopp te och ringde efter en kebab. Sen kröp jag ner i soffan. Låg och tittade på den speedway Henrik och pappa var på. Lejonen vann som bekant matchen och därmed SM-guld. Reste mig två gånger, för att ta emnot hemlevererad kebab och för att lägga större delen av kebaben i kylen och samtidigt ta en ny kopp te. Efter att Henrik kommit hem stannade jag uppe en liten stund och vi pratade om dagen. Sen stapplade jag i säng. Vaknade som en ny människa.


Västkustens väder är inte det bästa som finns.

3 kommentarer:

  1. Anonymous11:15

    Regnet det bara öser ner... / M

    SvaraRadera
  2. erika12:56

    Hoppas du har en fin dag gumman och att du har ett paraply mot vädrets makter. Ha en strålande helg! Pussar

    SvaraRadera
  3. Anonymous14:28

    Flytta till huvudstaden och slipp skiten!!

    SvaraRadera