onsdag, oktober 1

Mina bästekillar ska på speedway

Henrik och pappa ska till Gisslaved för speedway i kväll. Idén föödes igår framför Sportspegeln och det var såklart tänkt att jag skulle med. Varken Henrik eller jag har varit på speedway någon gång. Men med flunsa i kroppen får jag stanna hemma. Hoppas nu Henrik gillar det så att det blir en chans för mig framöver.

Är Vargarna mot Vetlanda som mina killar ska se på.


Update: På vägen hem på tåget igår kom jag på att det är Lejonen. Men datorslös kunde jag inte rätta till det.

4 kommentarer:

  1. Ekonomichefen18:36

    Inte Vargarna. Det är Lejonen som håller till i Gislaved och vinner SM-guld ikväll.
    /Ekonomichefen

    SvaraRadera
  2. Anonymous21:11

    Vargarna från Gisslaved?
    Eller Lejonen från Gislaved?
    Välj själv!

    SvaraRadera
  3. Anonymous11:15

    Men du ser skillnad på vargar och lejon eller? =-)/ M

    SvaraRadera
  4. Anonymous12:59

    Jajamen, det ser jag på färgen på hjälmen!

    SvaraRadera