fredag, oktober 3

Modebloggslista

Blev plötsligt utmanad av en lite halvmodebloggare att fylla i en lista. Håll till godo.

KLÄDER
Skor: Ja
Sneakers: Ja
Jeans: Ja
T-shirt: Ja
Underkläder:Ja

ACCESSOARER
Väska: Ja
Plånbok: Ja
Solglasögon: Ja
Klocka: Ja

BADRUM
Tandkräm: Ja
Tvål: Ja
Parfym: Ja
Medicin: Nej
Vitamin: Ibland
Huvudvärkstablett: Vid huvudvärk


MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Ja
Vin: Ja
Bröd: Ja
Glass: Ja

HEMMA
Säng: Ja
Lakan: Ja
Espressomaskin: Ja
Kylskåp: Ja

ÖVRIGT
Frisörsalong: Ja
Bank: Ja
Mobiltelefon: Ja


Här får ni ett ihopklipp av svar från någon som tog den här listan på betydligt större allvar.
Minimarket,Converse,Seven och True Religion,JunkFood, Acne,Hanky Pankys,YSL,Mulberry,Carrera och Lespecs,Tritoni,Gant Home eller Lexington,Dior Pure Posion,Supervitamintabletter från USA,Ibumetin ,Ramlösa Persimon,Äter aldrig bröd, tycker verkligen inte om det heller, Ben & Jerrys Fro Yo yoghurtglass light, Dux,Ralph Lauren,La Pavoni,Rostfritt, inbyggd is- och vattenmaskin i ena dörren,SEB,Nokia N95

Tusans bövlar, jag måste bli bättre på att droppa märken.

4 kommentarer:

  1. Hej, Vad kul att du hittat min blogg och gillar den =)

    Ang våra inbjudningskort har jag gjort dem själv så de är inte beställda någonstans ifrån, utan jag köpte papper, stämpar, snören och pysslade ihop dem helt enkelt, inte så svårt men det tar ju sin tid beroende på hur många inbjudningar man ska ha =)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Anonymous10:57

    Vadå kan du inte ett enda märke du har på dig eller vad menar du..?
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Anonymous15:48

    Som här är ett exempel, åh jag håller med Lisa, du kan väl några märken. //Katta

    SvaraRadera
  4. Anna: Tack för svar. =)

    Lisa: Det är klart jag kan, jag känner till och med till de flesta märkena som den där tjejen skrev. Men det är inte viktigt för mig.

    Katta: jag antar att du menar att jag är för seriös, men det här är ju precis motsatsen. Jag skojar. För självklart känner jag till märken och vet någorlunda vad jag har på mig. Men det är inte viktigt för mig vad det är för märken. Är något fint så är det.

    SvaraRadera