måndag, mars 5

Smattrar på vid min å

Sitter och tittar ut över Ätran. Vackert även om vädret är lite grått. Varit på roligt jobb nästan hela förmiddagen. Börjat skriva det nu. Snart lunch med Johan.

Helgen rolig med kusinbesök. Många skratt och mycket gamla melodifestivaler. Vi vann i lördags med 6-1. Tre assist och ett själv. henrik fick hoppa sin match på grund av halsont. När ska vi bli friska? Det är något som bara går runt och runt. Pappa är också dålig. I Bromma ligger svågern och lilla gudbarnet är onoff dålig hela tiden. Var är off-knappen på denna pest?

8 kommentarer:

  1. Anonymous16:37

    Du var grym har jag hört! Roligt men har du blivit uppflyttad till forward? /M

    SvaraRadera
  2. Palle17:14

    Stort tack för senast! Det var så roligt att äntligen ses igen - och trevligt att få se Ert fina hus! Hälsa Henrik så mycket.

    Kram från en nyhemkommen kusin Palle

    SvaraRadera
  3. M: De uppgifterna stämmer. I alla fall att jag spelade på topp.

    Palle: tack själv.

    SvaraRadera
  4. Jonte23:24

    Gick det mer än en melodifestival i helgen? Var och söp på Zätas så jag missade Andra chansen.

    SvaraRadera
  5. Erika00:05

    Stackars er som varit sjuka så länge! På fyra dagar var jag nere för räkning och så uppe igen. Puss

    SvaraRadera
  6. Jonte: vi såg inspelade eurovisions...

    Erika. tack för medlidande, vi börjar bli lite trötta på krassligheten...

    SvaraRadera
  7. Jag tror att off-knappen är våren, ljuset och solen.. Den brukar fungera för mig, så nu hoppas vi att våren klampar hit!

    Ta hand om dig/er!

    SvaraRadera
  8. Elin: Jag hoppas du har rätt

    SvaraRadera