tisdag, mars 13

Magi i Smedslätten

Har haft underbara dagar med lilla Märta och hennes föräldrar. Hon är ett sådant litet mirakel. Älskar hennes så att det känns som jag ska spricka. Häftigt att tänka på att man kommer att älska sin egna lilla baby ännu mer. För det säger alla. Men är det möjligt att älska mer än jag älskar grynet?

Här hemma var det en grej på jobbet (tidningen) att ta itu med. Så jag stegade dit imorse för prata med chefen. Nu hoppas jag att det löser sig. Att min ursäkt accepteras. Jag gjort fel, men verkligen oavsiktligt. Lär inte göra om det då jag nu alltid kommer vara extra observant med detta.


Lilla stora kärleken

15 kommentarer:

  1. Frederick10:32

    Hon ser ut som ett riktigt litet charmtroll! Så söt hon är!
    Hoppas att det har löst sig med jobbet.

    SvaraRadera
  2. Så söt som hon är förstår jag att du älskar henne, hihi;)
    Ja tanken på en egen bejby att älska villkorslöst, över allting annat är känslor jag nog inte helt kan "först" innan jag kännt det men blotta tanken är ju bara underbar.

    SvaraRadera
  3. Magi i Smedsätten lästa jag och undrade vad stod på när jag inte kände igen bejbyn. Hann nästan bli lite orolig där ett tag! :)

    SvaraRadera
  4. Vilken FIN Moster du verkar vara!!! Inte dumt att bli älskad så för den lilla dockan! Hon ser urgullig ut, och jag är glad att du fick vara med henne i good old Bromma under några dagars tid!!!

    SvaraRadera
  5. Sicken sockertopp, jösses så sugen man blir på en bebbis:)
    Tror nog att du alltid kommer att älska denna lilla kärlek lika mycket oavsett egna. Men det är klar ett eget barn är ju oslagbart:)

    Hoppas att det löste sig med tidningen, låter ju inge roligt alls om det hade blivit fel.
    Var stark!
    Kram//S

    SvaraRadera
  6. Söt tös. Och så undrar man om det finns lite kärlek kvar, om man får flera barn - med det räcker ;)

    SvaraRadera
  7. Vilket litet charmtroll. Jag tycker ni är lite lika faktiskt.

    Hoppas det löste sig på ditt jobb. Ibland blir saker och ting fel det är bra att du tog tag i det! Och det jobbiga blir mindre jobbigt när tiden går. Kram på dig!

    SvaraRadera
  8. Jonte12:15

    Hon är alltid så glad på bilderna. Nästan så att jag börjar kunna tänka mig en sån liten. Men måste hitta andra halvan först.

    SvaraRadera
  9. Vilken gullig liten gumma !.

    SvaraRadera
  10. ...men såååå søt. Inte konstig du kjenner så for henne, så sjarmig da : = )

    SvaraRadera
  11. Jisses så lik hon är dig! Eller är det du och din syster som är lika och hon brås på sin mamma.. kanske :)

    Mycket mer än att be om ursäkt och bli en erfarenhet rikare, kan man inte göra i en sådan situation..

    SvaraRadera
  12. Hoppas ursäkten accepteras. Det borde den väl göra, då du tacklade det med att 'erkänna' och prata om det. :)

    Ljuvligt leende på lilla M!

    SvaraRadera
  13. vilket charmtroll tror jag det att du är betagen..och ja kärleken till de egna barnen är oförklarlig...den bara finns där..pofff!!!bara sådär.
    ha det bra i helgen

    SvaraRadera
  14. så jävla söt unge! ta med henne på match nån gång!

    SvaraRadera