fredag, mars 16

Klinker, tårar och fotboll

I kväll ska vi försöka orka klinkra lite i garagerummet. Jag skulle egentligen på fest. Men orkar inte.

Igår grät jag framför Outsiders. Kom in i programmet efter första pausen. Handlade om barn med svåra sjukdomar. En svensk flicka med allvarlig hudsjukdom. En thailändsk flicka som var helt hårig hela hon. Bara grät. Tänkte på Märta och att det enda som egentligen spelar roll är att ens barn är friskt.

I helgen har Henrik match på lördag och jag på söndag. Måste samla kraft tills dess. Är så trött. Så trött.

7 kommentarer:

  1. Visst är det så. Det enda som räknas är att ens lilla barn är friskt.
    Hoppas du piggar på dig, Jill!!!
    Inte roligt att vara så trött.

    SvaraRadera
  2. Ja så är det, men det blir inte alltid så tyvärr.
    Jag kan inte heller se sådana program då barn mår dåligt för jag bara gråter å gråter & det värsta är ju att man inget kan göra.
    Tragiskt.

    Lycka till på matchen.

    Kram//S

    SvaraRadera
  3. Jag beamar över lite energi så att du vinner på söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack snälla, ni är söta som sänder mig kraft!

    SvaraRadera
  5. kom an, du måste ladda till söndag. astrio ska slås. hoppas du är lika grym som sist.

    SvaraRadera
  6. Är du trött måste du vila! Gör bara det du känner är kul! Inga måsten i helgen!
    Kram och ha en bra helg!

    SvaraRadera
  7. hoppas du samlar krafter inför morgondagen så att det går kanon. kram

    SvaraRadera