måndag, mars 19

Bu för bingo

Jobbpasset igår dominerades av koll på stormen och koll på en dam från vår läsekrets som var med i det så kallade finalspelet på Bingolotto. Hon hade -son namn och stod inte listad och vi visste ej vad make hette. Ringde därför Bingolottos presstjänst. Blev omkopplad till kundtjänst och fick vänta i kö. Nummer fyra, nummer tre sex minuter sneare och så efter nitton min var det min tur. Då möts jag av en telefonsvarare som talar om vilken tider kundtjänst är öppet. Åh, vad glad jag blev.

Idag ska det ringas en massa samtal till målaren, dansfolk och i jakt av pilstaket. Sen är det lite plock i hemmet. Träning ikväll och sen blir det soppa.

6 kommentarer:

  1. Telefonköer.... borde inte få finnas. Ofta ett totalt slöseri med tid.

    ...och sen blir det soppa.
    Jätterolig avslutning, för precis så är det.

    SvaraRadera
  2. Jonte17:56

    Det värsta som finns är olika telefonköer och dumma medelanden.

    SvaraRadera
  3. Panter: Precis.

    Jonte: Ja, typ.

    SvaraRadera
  4. Ha koll på stormen kunde jag ju ha hjälpt dej ;)

    SvaraRadera
  5. sara23:19

    Du var super idag på träninge. Tack för att du lyssnade också. Ses onsda! Kramiz

    SvaraRadera
  6. Agneta23:41

    Såg i tidningen om tanten. Blev förbannad, hon hade kunnat ge de där två miljonerna till mig då. /Agneta

    SvaraRadera