lördag, mars 24

Frihetens pris

Det är titeln på filmen som jag ligger och tittar på. Borde vara ute i vårsolen men irländsk historia har fångat mig. Inte första gången. Gjorde sista året på gymnasiet ett fint arbete om den gröna ön och konflikten. Filmen är väldigt bra.

När filmen är slut ska jag hänga tvätt och plantera lite i min nya fina kruka. Dock inga större utsvävningar då vi snart ska göra om hela trädgården.

Sträckte baksidan av vänster lår i går på träningen. Är lite orolig för det känns ordentligt. Hoppas att jag kan spela imorgon. Dalsjöfors väntar. Blir tufft.

Jillar: Att trollkarlen och brottaren tog sig till final. Kan inte med Erika Joahnsson som älskar sig själv.

Jillar inte: Att det inte går att köpa färdiga häckar och buskar. Typ höga som skyddar mot insyn. I de fall det finns plantor på 160 cm, så är det vansinnigt dyra. Allting pekar mot ett högt plank...

8 kommentarer:

  1. Vi planterade en ny häck förra hösten och den stackaren är så tanig så det är pinsamt! Jag skulle också gärna vilja ha den där snygga insynsskyddande häcken nu! :-)

    SvaraRadera
  2. åh irland är ett land jag skulle vilja besöka, jag skulle vilja sitta på hästryggen och upptäcka de vidsträckta och gröna landskap. ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  3. färdiga häckar och buskar finns att köpa, men kostar därefter.

    SvaraRadera
  4. Ett plank är inte helt fel heller....kan bli riktigt snyggt och det är idealiskt att plantera tex. klätterväxter mot. Bra vindskydd också. Lycka till!

    SvaraRadera
  5. sara16:47

    Krya på låret för vi behöver dig! Kramiz

    SvaraRadera
  6. Jonte17:37

    Den filmen är rejält bra tycker jag. Såg den med en date och hon grät bra hon.

    SvaraRadera
  7. Anonymous19:10

    Satsa på plank så slipper du se vanligt folk... /M

    SvaraRadera
  8. Daniel21:15

    Jag masserar gärna ditt lår ;)

    SvaraRadera