fredag, mars 2

Slå upp rosa mitten

Syster dominerar Sportbladet idag. Kolla in mittuppslaget i den lilla rosa bilagan till Aftonbladet och hänförs. Skryter åter med henne, stolt som jag är.

Till Halmstad på intervju i förmiddags. Mamma och moster (som kom till stan igår) shoppade medan jag intervjuade Eleonore som har en modeblogg som vänder sig till oss över fjortisåldern.Sen anslöt jag. Inga större fynd. Eller jo, en snygg lampa till hemmet. Sen fick jag en hallonrosa top av mamma, hon tycker jag behöver lite färg i garderoben.

Ikväll middag hos mor och far. Stilige kusin Palle också nere. Många skratt blev det. Nu varvar jag ner framför tv:n. Henrik sover. Han har match nio imorgon. Vi spelar tre vi. Lite mer lagom tid. Imorgon är det Jitex som står för motståndet. Tufft men kul.

7 kommentarer:

  1. Anonymous09:56

    Hur gick det igår? /M

    SvaraRadera
  2. Tittade in hos dig också.
    Vem är syster? Jag är helt nollad på sport *rodnar och skäms*

    SvaraRadera
  3. Kul, när tjejer visar sej starka, även på Sportbladet.

    SvaraRadera
  4. Hur gick det???

    SvaraRadera
  5. Agneta13:24

    Hur gick fotbollen?

    SvaraRadera
  6. Joanna00:41

    Hur gick intervjun? :)

    SvaraRadera