onsdag, augusti 6

Storseger och förlust

Vi vann med 7-3. Stod 3-3 när jag gick ut en liten bit in på andra. Det får ni tolka hur ni vill.

Gladast blev vi i bilen på väg hem när vi hörde att IFK Göteborg ledde med 2-1 i början av andra. Väl hemkommen ser jag domaren ge Basel en straff till 3-2 för dem. Fy böveln. Varför kan aldrig svenska lag ha tur. Nu gjorde dem 4-2. Men vem bryr sig. Domaren fällde avgörandet.

Benet kändes ok, har ju ont hela tiden dock. Formen känns en bit bort. Bara att köra riktigt hårt nu.

2 kommentarer:

  1. Man kan säga att jag blev skogstokig. Själv är jag sannerligen ingen AIK-fan, men minns mycket väl den gången de spelade hemma mot Barcelona och ledde med 1-0 då Barcelona mitt under två AIK-byten slog sin hörna och gjorde mål - varvid domaren otroligt nog godkände målet. Jag led med Gnaget den gången och jag hoppas att fotbollsälskare i Sverige i gemen är (åtminstone nästan) lika ledsna som jag över domarskandalen som drabbade mina älskade Änglar.

    SvaraRadera
  2. sara09:43

    Va kul du är på väg tillbaka! Kramiz

    SvaraRadera