måndag, augusti 11

Missar Örjans för egen träning

Ikväll är det Halmstad- Helsingborg. En match jag mer än gärna hade sett på plats på kära gamla Örjans Vall. Men jag har egen träning så det faller bort. Är alltid lite retligt när man missar någon idrott man vill se, live eller på tv, för att man sjölv har träning eller match. På det sättet är det bättre med egenträning. Springa kan man göra när det passar. Dock är jag väldigt glad över att kunna spela fotboll igen så min klagan är inte stor denna gång.

Ja, jag inser att jag är en idrottsnörd...

Jag hoppas att HBK kan lyckas resa sig idag och ta tre poäng. Fast samtidigt vill jag att Helsingborg hänger på i toppen. Om jag hade varit Janne Andersson hade jag bänkat Andreas Johansson. Han slår bort så många bollar från sin mittplats och sist när han var mittback- ja, då vet vi alla hur det gick. Sen spelar det ingen roll att han är vansinnigt trevlig. Jag hade kört utan honom och givit Sebastian Johansson en riktig chans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar