söndag, augusti 31

Sista 20-något kalas

Igår firades vad som sker på måndag. Kanonkväll med de närmaste vännerna.


Andreas och Kristian, stiliga herrar.


Mia och Jennie, stiliga damer. Kolla in Jennies kjol! Underbart fin.


Little brother Johan.


Till bords. Bjöd buffé. Med två kockar som gäster vågade jag mig inte på tre-rätters.


Kloka psykolgistudenten Jennie.


Finaste H och jag. Dessvärre fastnade 20-något åringen bara på en enda bild och den var inte den bästa.


Erika och Johan, en färdig jurist och en studerande.


Andy var lite trött lite efter midnatt.

Mia min Mia.


Fina gåvor.


Finaste väskan. Från min själs älskade.

Tack för att ni kom och firade med mig!

5 kommentarer:

  1. Anonymous17:07

    Trevligt värre om bilderna talar sanning. Jag vill se mer av ert hus det verkar fint. / M

    SvaraRadera
  2. Anonymous22:15

    Ser ut som ni hade en toppenkväll! Jag hade gärna sett en bild där man såg hon Jennys kjol bättre.
    -Agneta

    SvaraRadera
  3. Anonymous09:04

    Oh my! Vilken väska! Ser jag rätt att det är en Tiger? Stiiilig. Puss på födelsedagen// Annie

    SvaraRadera
  4. Anonymous13:21

    TACK FÖR SENAST! Mia

    SvaraRadera
  5. Anonymous15:40

    Väskan är too die for! / Anna Stina

    www.gizmolinas.blogg.se

    SvaraRadera