fredag, augusti 15

Det gör ont nu

Igår var det alltså match. Den andra på fyra månader. Dessutom efter en veckas håtrdkörning. Kroppen är trött in i märgen och värst av allt är så klart benen. Tack och lov verkar det som att jag bara var just trött i höger baksida i onsdags. För av den kände jag inget igår. Dessutom kände jag mig matt i första halvlek. Hade ätit bra under dagen och druckit massvis, vilket är min nya melodi, men var alldeles tom ändå. Fick en banan i halvlek och sen kändes det bättre.

Matchen vann vi med 4-1. Borde gjort fler mål men jag tycker att vi spelar för mycket en och en. Även om man på den nivån klarar att dra en motståndare eller två så är det inte så ofta vi klarar att gå hela vägen utan det blir bara en massa försök till det. Önskar så att vi i dem här lägena när vi leder klart tog chansen och övade ett bra grundspel i vilket vi låter bollen göra jobbet.

I eftermiddag ska jag sluta tidigare så att jag hinenr hem till matchen. Ni vet vad jag tror om matchresultatet. Men ni vet också vad jag hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar