måndag, augusti 18

Jobbig dag

Haft enganska jobbig dag. Sov dåligt och drömde om Mommo. Det var en lycklig dröm i vilken vi var tillsammans. Men vaknade jag och kände vemod över alla de små saker jag inte kan berätta för henne och att vi aldrig mer ska ses här i jordelivet.

Tränade på lunchen tillsammans med Eva. Benet kändes bra och jag kände mig stark.

Sen på eftermiddagen ett tråkigt beslut och nu ikväll på träningen hade jag jätteont i skadan. Det strålade smärta åt alla håll. Ner i smalben och fot, och upp till baken och ryggslut. Gör ont nu också. Så det känns ju sådär. Dessutom så hittar jag inte känslan med boll. Skott viner åt alla håll och när jag ska gå till ett inlägg eller något så blir det fel. Jag vet att det kommer men det är ändå jobbigt mentalt.

Nu är jag ensam hemma då Henrik är och bonnar sig. Tröskningen har börjat idag.

1 kommentar:

  1. Anonymous08:21

    Efter måndag kommer tisdag, som sol efter regn. / M

    SvaraRadera