tisdag, augusti 7

Släcka flitens lampa

Idag har fotograf-Jonas och jag varit på rundvandring på Herting, tillsammans med en guide och trettiotalet av denna stadsdel intresserade. Sen drack vi varsin Mer. Så har jag hållt på med en grej om krog-köer. Toppar Falkenbrg imorgon. känns bra. var lite knivigt då jag åkte på deneftersom jag känner ene delägaren på krogen som fick kritik. Men hans svar på hur det ser ut är bra och jag skrev rätt ner var grejen handlade om. Nöjd med det. Sen polisen och så, det vanliga kvällsköret.

Nu ska jag cykla hem. Kyckling till mycket sen middag. Hoppas då kurrandet från magen ska upphöra.

1 kommentar:

  1. Anonymous15:42

    Rolig läsning med krogarna och köerna. Jag läser Jill under varje artikel i Hn nu dessa dagar. Du är så duktig. Har du fått fast än?

    -Agneta

    SvaraRadera