onsdag, augusti 1

Derbyförlust och singel

Blev förlust i går mot Falkenbergs FF i årets första derby. Jag får hållas oskyldig då jag bara spelade tjugo sista. Är nöjd med min insats under dem i alla fall. Sen är det lustigt att mina kollegor på sporten inte kan få fakta rätt. I två artiklar har det stått att Nathalie Geeris inte spelat på 1,5 år. Det stämmer inte. Hon har inte spelat på 0,5 år. Viss skillnad. Hur som vann FFF rättvist med 3-1, vilket såklart suger.

Idag blir det singel. Måste få hem det till helgen då det ska läggas runt hus och på gångar.

5 kommentarer:

  1. Nyligen frågade jag maken vad derby betyder... nyss sprang jag över ett gräsplan :)

    SvaraRadera
  2. sara09:39

    Tråkit med förlusten men vi tar dom i nästa. Jag hoppas du inte blev dålig igår igen utan kan vara med i helgen. Du har verkligen otur du. Kramiz

    SvaraRadera
  3. Amanda11:34

    Tänker på dig Jill och hoppas ditt ben inte är så farligt. Du behövs så mycket!

    SvaraRadera
  4. Hannele: det är aldrig för sent att lära sig.

    Sara: ja, lite otursförfäljd är jag allt. Vet inte hur illa det är. Men hoppfull inför nästa helg. Kram

    Amanda: Se ovan. Tack.

    SvaraRadera
  5. (Men jag har bakat åtskilliga fotbolls-sockerkakor :)

    SvaraRadera