onsdag, augusti 22

Bröllop lördag- vilken klänning?

15 kommentarer:

  1. Jag kommer hata mig själv för det jag snart ska skriva, för det är verkligen inte en favorit färg! Men... jag tycker du ska ta den rosa :)

    SvaraRadera
  2. Anonymous17:37

    Den svarta! /M

    SvaraRadera
  3. aaah, svårt. båda var fina. den rosa var enkel (enkelt är snyggt) men den svarta med blommor lite mer...hur ska jag beskriva den? Händelserik? Spännande? Snygg? Så eter 5 timmar av velande skulle jag nog valt den...svarta! =)

    SvaraRadera
  4. Anonymous19:26

    Enkelt val, den rosa ska du ta. Den är finare på ett sommarbröllop.

    - Agneta

    SvaraRadera
  5. Ingen av dom. Köp något nytt imorgon, det är du värd.

    SvaraRadera
  6. Anonymous21:28

    Håller med ovan ingen av dom. Köp nytt!

    SvaraRadera
  7. Absolut den rosa, jätte fin, även om den svarta oxå är fin, men nä den rosa...

    Trevlig med bröllop.

    Kram

    SvaraRadera
  8. Andy22:15

    Visa mer ben du som har så fina benmuskler. Hoppas ni får en kul fest och ett fint bröllop.

    SvaraRadera
  9. jonasarneson22:28

    Den rosa såklart!

    SvaraRadera
  10. jonte22:56

    Svart som synden.

    SvaraRadera
  11. Anonymous23:33

    Rosa utan någon diskussion!

    Min blogg hittar du på girlie.blogg.se
    /Anna

    SvaraRadera
  12. Jane14:57

    Båda klänningarna är förtjusande men jag hade satsat på den svarta med rosorna. Så romantisk och samtidigt lite spännande svart. Hoppas bröllopet blri sagolikt!

    SvaraRadera
  13. Idha17:42

    Den rosa är finast.

    SvaraRadera
  14. Erika09:02

    Kör på den rosa även om båda är fina. Eller kör på den du känenr dig finast i.

    SvaraRadera