torsdag, augusti 23

Bild av en klok kvinna

Igår stod det i Aftonbladet att hög panna, blå ögon och tunna läppar är tecken på intelligens.
På jobbet påpekade en kollega snällt att det stämde på mig. Så sant så. Bjuder på en bild för att bevisa att det är sant.
Här är jag igår innan jag cyklade till jobbet. Behövde en bild till facebook, vars värde jag snart ska förtälja er.



Just nu kommer mina bilder på sidan. Jag är trots alla yttre tecken på det inte smart nog att kunna få ordning på det. Men ni får luta huvudet åt vänster så går det bra.

9 kommentarer:

  1. Det ligger kanske något i det där. En barn domskompis till mig har just dessa drag och hon är jäkligt smart (hon har f ö, i tuff konkurrens, nyligen antagits till UD:s diplomatprogram...sedan ska man i o f s inte alltid döma folks intelligens efter vad de jobbar med).

    Om man ska vara lite seriös ska man väl också vara lite försiktig med dessa resonemang, så man inte snubblar in på rasbiologi.

    SvaraRadera
  2. "barndomskompis" ska det självklart stå...

    SvaraRadera
  3. Anonymous20:31

    Det är något med dina ögon. Men varför ser du inte mig? /M

    SvaraRadera
  4. Så prats det om äktesnkapstycke, maken ska ha samma utseende :)

    SvaraRadera
  5. Ja du ser jætteklok ut Jill : )

    Facebook ja. Er der selv. Rolig sida, fast bloggen er min favorit : )

    SvaraRadera
  6. Andy23:48

    Du är jävligt fulsnygg.

    SvaraRadera
  7. Cliff: Jag hoppas att man inte läser mitt inlägg seriöst. Utan ser glimten i de blå kloka ögonen.

    M: Har vi inte varit igenom det där.

    Kommentar borttagen: Jag är inte för censur, men kräver en högre nivå än så.

    Hannele: Hmm, hru ser han ut..

    Julie: Tack.
    Facebook har bland annat sammanfört mig med någon som betyder väldigt mycket som jag tappat kontalkten med, så jag är glad för det.

    Andy: Bättre det än snyggful.

    SvaraRadera
  8. Erika08:52

    Vad blek du är, har du bara jobbat i sommar eller din stackare. Puss.

    SvaraRadera
  9. Erika: Så är det...

    SvaraRadera