måndag, augusti 13

Jill som rubrik

Idag banosnerar HN-sporten ut att jag avgjorde mot Eskilsminne i lördags.
Hur lyckades jag skapa en sådan rubrik?

Jo, jag är tillbaka efter skadan. Blev inbytt i trettionde minuten när det stod 0-0.
I den 36:e slog jag en skruvad genomskärare som friställde Nathalie och hon rullade in 1-0.
Sen med en kvart kvar, efter att jag precis snyggt tagit mig fri och skjutit rakt på målvakt, så springer jag mig fri i straffområdet och får en perfekt boll av Fanny som jag skarvar förbi målvakten.

Underbar seger med tanke på tabelläget. Nu är vi fyra poäng före just Eskilsminne, och de är i sin tur överst under strecket.
Tre lag ryker men det ska inte bli vi.

Nathalie, som också precis gjort comeback, kom till mig efter matchen och skrattade.
"De gamla kan än. De gamla kan än."

4 kommentarer:

  1. Du var grym älskling! Nu vinner vi serien!

    SvaraRadera
  2. Anonymous15:53

    Rubriken fick mig att sätta morgontet i strupen och längta mig tillbaka till i lördags. Fast det var hemskt vad liten tid du hade för brandmän jämfört med andra män. /M

    SvaraRadera
  3. Anonymous20:51

    Å va roligt.....Grattis=)


    Sabina

    SvaraRadera
  4. Krisse19:53

    Din mor var stolt över sin dotter och jag förnekade inte att jag känenr dig. Fortsatt lycka till och hoppas du slipper skador framöver.

    SvaraRadera