lördag, augusti 18

Gårdagen


Hade mycket trevlig gårdagskväll med lille(bror) Johan. Han presenterade som sagt SSU Falkenbergs matchställ.








Sen lekte Johan med Sven. Det gick vilt till. Och mitt i allt fattade hårbollen tycke för mig. Vilket yttrade sig i att han bet mig. Fotot är taget precis innan han naffsar till och den säger allt om jyckens mentala status...





Sen när jag hade spillt lite på min fina blus, så fick jag låna ett linne medan Els-Marie, den snälla ängeln, tog bort fläcken. Johan fick något drömmande i blicken och sa att man kan söka dispens för äldre spelare. Jag tog död på det när jag snabbt bytte om till en t-shirt som proklamerade "Jesus is my homeboy".





Kvällen avslutades med en promenad i regnet. Sven tog assisterad av Johan, på sig sin nya regnrock inför detta äventyr.

4 kommentarer:

  1. Anonymous18:03

    Vilket blåmärke du kunde visa upp. Vad hänt? /M

    SvaraRadera
  2. Anonymous21:32

    Vad söt han var din bror. Jag känner igen honom från valaffischer.

    -Agneta

    SvaraRadera
  3. M: keine anung
    Agneta: Alltså det är inte min bror. Bara väldigt god vän som jag är lite storasyster för.
    Han syntes överallt då, så det är förståligt att du känner igen honom.

    SvaraRadera
  4. Mellan20:01

    Det är jätteroligt när du lägger ut bilder från ditt liv.

    SvaraRadera