torsdag, mars 26

Vår för ett år sedan

Även om det blåser kallt ute så är solen framme och påminner om den vår som är på väg. Jag längtar. Och så längtar jag väldigt idag efter den där lilla ni vet. Hon som bor i mitt hjärta och jag i hennes, så att vi alla dagar är tillsammans, för så har vi bestämt. Jag bjuder på en bild från tidig vår förra året.


En underbar dag ute, med såpbubblor och skrindåkning, lekplats och hopp från muren. Pappa/morfar städade bilen och på kvällen åkte grillen fram. Familjeliv när det är som bäst.

6 kommentarer:

  1. karro o isabell15:02

    oj, vad liten hon är..mkt händer mellan man är 2 och 3, söt bild på söt tjej.

    SvaraRadera
  2. Anonymous15:46

    Hon är sååå söt lilla Märta! Kramiz sara

    SvaraRadera
  3. Ja verkligen, familjelivet när det är som bäst, nästan så att man känner lukten av grillat...
    Märta är sååå söt, en riktig liten darling=)
    DU är utmanad hos mig=)
    Tjingeling//S

    SvaraRadera
  4. Anonymous17:24

    Jätte söt tjej! /Anna-Stina

    SvaraRadera
  5. Ja, det är verkligen familjeliv när det är som bäst. Oftast är det så att lite är mest, eller hur! :)

    SvaraRadera
  6. Ja, vem längtar inte till våren nu. Hoppas att den inte dröjer allt för länge.
    Kram

    SvaraRadera