tisdag, mars 3

Att komma hem ska vara en schlager

Och vilken dålig låt jag bjöd Henrik på sent igår kväll när han kom hem.
Jag hade hunnit somna och blev rädd när jag plötsligt vaknade till och inte riktigt var med på vem det var. Sen är jag efter fem veckors sjukdom helt slut och gnällig. Gnetade på min älskling om att han inte ringt på hela dagen igår och att han kunde ha lånat någons mobil när hans batteri var dött och bara informerat mig om det. Sen gick jag över på att tråka honom för att det var han som drog på sig en förkylning, genom att träna ute med för lite kläder, och att det är den vi nu båda lider av.

Nåväl. Imorse var jag god och smög runt medan han sov. Blir sjuksäng för honom idag.
Och ikväll får jag vara desto goare tjej.

Jag skyller allt på den här jäklans basilusken som har mig i ett stenhårt grepp sen en månad tillbaka.

2 kommentarer:

  1. karro09:29

    i nöd och lust heter det ju....

    SvaraRadera
  2. Anonymous13:20

    Många schlagerlåtar är dåliga. / M

    SvaraRadera