måndag, mars 9

Fulltecknad vecka

Denna vecka är det mycket på g. Dels händer det mycket på jobbet både dag- och kvällstid. Onsdagkväll är det jobb med konsert, Frifot gästar teatern. Ale Möller vet jag sen tidigare är en stjärna, ska bli roligt att höra omtalade Lena Willemark nu också. Per Gudmunson som också är med i trion är däremot okänd för min del.

På torsdag blir det sen ungdomsdebatt på Rådhuset/ Ungdomens Hus. Ser fram emot detta.

På fritiden ska det inhandlas tyg, till brudklänning. Får helt enkelt låta sy upp en klänning då alternativen för oss utan prinsessdrömmar är obefintligt. Ska förmodligen låta sy upp Märtas näbbklänning också. Sen är det att komma igång med lite jogging nu när det har vänt. Löpning och fotboll får vänta till nästa vecka.
Jag ska beställa tapeter till biblioteket också i veckan så att de finns här när golvkillen är klar i början av april. Ett litet axplock var det. Sen på lördag bär det av till Milano. Längtar.

3 kommentarer:

  1. Anonymous14:03

    Viktigast är du blir frisk så du kan följa med!!!! Kramiz Sara

    SvaraRadera
  2. Åh, jag vill också ha ett bibliotek!

    SvaraRadera
  3. Tack snälla! Både jag och mina gäster var nöjda och väldigt mätta efteråt! ;-)

    SvaraRadera