onsdag, mars 4

Om mig sju gånger om

Blivit utmanad av Therese och Ann-Louise.
Jag har nu i uppgift att berätta sju saker om mig själv och att sen utmana sju andra bloggare.

1. Jag gifter mig den 30 maj, med min egen bästekille Henrik. Vi har varit tillsammans i fem år.

2. Jag har spelat fotboll sen jag var 3 år.

3. 1997 gjorde jag världens snabbaste mål. 3 sekunder. Sköjt direkt på avspark över hela halva planen.

4. Jag är omskolad nu, jobbade som journalist i många år.

5. Båda mina föräldrar är lärare och vi hade världens bästa lov när jag och mina systrar var små. Reste i hela Europa en massa och gjorde en massa roligt på hemmaplan också.

6. Jag är halvt bondmora. Henrik är ju spannmåls- och potatisodlare på sina föräldrars gård. Dock inga djur.

7. Jag läser mycket. Ofta en-två böcker i veckan.
--------
Då jag har varit sjuk så ser jag att många redan hunnit göra denna lista. Men ni som inte har det får gärna haka på.

5 kommentarer:

  1. Vad gillar du för böcker? Läser nämligen själv väldigt mycket..=)

    SvaraRadera
  2. Jag tror jag gjort den en gång för längesen men jag hänger på ändå, lite senare ikväll.
    Punk 7 kommer jag nog i princip att kopiera ;)

    SvaraRadera
  3. Therese: Åh, jag älskar det mesta. Éller nja. Hmm, det får bli ett eget inlägg om det imorgon.
    Vad roligt med en annan boktok.

    Hanna: Haha, det kan jag tänka mig. Kram

    SvaraRadera
  4. Spännande med ett inlägg om böcker - ser jag verkligen framemot.. Ha en superafton..=)

    SvaraRadera