fredag, mars 27

Vänder mig till folket


Jillar ni?
Jillar ni inte?

9 kommentarer:

  1. Alltså, jag har fruktansvärt svårt för tjafs som blommor och rosetter och sådant på skor. I övrigt var den finfin! :)

    SvaraRadera
  2. Anonymous13:25

    En prinsesssko, helt underbar! Jag längtar så tills du fyller bloggen med bilder från din stora dag och på KLÄNNINGEN!!
    -Agneta

    SvaraRadera
  3. karro14:06

    Både ja och nej. Enkel på ett sätt, lite för söt på ett annat. Den är fin men det kanske finns finare. Svårt...Jag har ett par helt enkla pärlemorskor i strl 39 om du vill låna annars men ngt säger mig att du har mindre fötter. Annars får du säga till så skickar jag dem.

    SvaraRadera
  4. Skönt att du är ledig i kväll i allafall, men du verkar trivas på jobbet och då är det ok med helgjobb. Eller du kanske menade jobb på gården??
    Skorna är snygga och romantiska. Jag gillar ju allt med spets, rosor och volanger ;)
    Något höga för att jag ska klara dem smärtfritt en hel kväll. Hade också pälemorskor på mitt bröllop!

    Ha en bra kväll och kramar

    SvaraRadera
  5. Jag har aldrig varit särskilt mkt för blommor och spets. Men jag tycker dom här är jättefina.
    Dessutom tycker jag att det är så speciellt att gifta sig. Så man ska vara fin då, se ut precis som man vill, använda kläder man kanske aldrig annars skulle göra etc etc. Förhoppningsvis är det ju "one in a lifetime"...

    Så även om jag inte skulle använda ett par skor med en blomma på så skulle jag gladeligen använda det på mitt bröllop. Och bara njuta!!!
    Dom är jättefina...

    SvaraRadera
  6. Jag tycker att dom är UNDERBARA=)
    Loveliloveliloveliloveli..
    Tjejigtprinsessigt=Bröllop...
    Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  7. Jätte fina och väldigt romantiska. En Askungen sko. Inget för mina missbildade fötter, men jag avundas alla som klarar av att gå i såna skor.

    SvaraRadera
  8. Jenna23:57

    Jättefina!
    Puss

    SvaraRadera
  9. Det här var väl skumt!!! Det är samma skor som jag har köpt. Fast jag valde modellen utan blomma. Tycker att det är helt underbara linjer på skon och jag är lite kär faktiskt. Jag valde bort blommam för att min klänning är lite gulligare än jag egentligen hade tänkt. Med en enklare klänning hade jag lätt behållit blomman!

    Kram kram

    SvaraRadera