lördag, januari 10

Sjuk igen

Varit ute på stan och hämtat kort. Annars är det nedbäddning som gäller. Haft något i kroppen länge nu så det är på ett sätt skönt att det bröt ut till slut. De åtta munsår jag har inuti munnen är dock inte så sköna.

Inte sjukare än att jag orkade läsa sista två kapiteln i Svenks Maffia igår. Det är verkligen en bok jag rekommenderar. Välskriven om en del av samhället jag visste väldigt lite om, skulle det visa sig. En mörk del som har löper parallellt med det vanliga samhället och som påverkar oss mycket. Ibland bara satt jag och gapade över de hemskheter och de svart affärer och brott som sker.

2 kommentarer:

  1. karro16:59

    Du får ta hand om dig och stanna kvar i sängen och ta det lugnt.

    SvaraRadera
  2. En fruktsallad i vintermörker är aldrig fel.

    SvaraRadera