söndag, januari 25

Jag vill inte gå och lägga mig

Halv elva och jag borde resa mig ut soffan, gå till sovrummet och bädda i de nytvättade lakanen. Vara lika flitig som Henrik som just nu dammsuger i tvättstugan och byggrummet. Och sen borde jag lägga mig i den där sängen. Sova.

Men om en timme börjar reprisen av Criminal Minds och jag är väldigt sugen då jag missade torsdagens avsnitt. Är enda serien jag följer. Men det innebär väldigt sent sänggående. Kanske inte bästa sättet att börja veckan. Samtidigt är jag sådär typiskt söndagskvälls pigg som man är efter att ha fått sova ut två morgonar.

Hmmm... vi fårse. Nu bädda i alla fall.

3 kommentarer:

  1. Anonymous10:17

    Du missade väl inte? Super avsnitt. / M

    SvaraRadera
  2. karro10:26

    Det är en bra serie, en väldigt bra serie.

    har du inga inspelningsmöjligheter, så att du kan spela in och titta när du vill?

    SvaraRadera
  3. Anonymous14:56

    Criminal Minds är min favoritserie också!Krypande läskigt och spännande.
    -Agneta

    SvaraRadera