måndag, januari 26

Nej tack till modevecka

Just nu är det vårens stora modevecka i Stockholm. För alla kunniga i Sverige. Ni vet alla de där unga modellsmala tjejerna som springer och bloggar runt och ser likadana ut som varandra, plus en del proffs i branschen. Hur som så tycker jag det är tråkigt hur stort det här med mode har blivit. Tjejer har blivit som hjärntvättade och går helt upp i sina utseenden och har kläder, skor och annan yta som hobby.

När är det en vecka som visar på hur man blir finare inuti?
Var finns det botox för själen att köpa?

2 kommentarer:

  1. Vilket otroligt bra inlägg och vad det stämmer alla bloggar handlar om det har ingen ngt eget tycke och smak.. visst skriver jag en del om kläder.. sånt som jag då gillar och tar på mig ;) och visst skriver jag om det yttre hudvård.. jag är ju fakttiskt en hudterapeut till att börja med, sååå jag har väl del i de ytliga...Men jag försvarar mig med att jag tar ställning och har gjort medvetna val att inte ha massa botox syntetiska föryngrande trollerisaker utan arbeta med helt naturliga saker..
    För enligt mig är det YTTRE bara en spegel av det INRE till slut!
    KRAMISAR sorry dessa långa kommentarer... kAN INTE LÅTA BLI NÄR DET ÄR INLÄGG SOM GER EN FUNDERARE *ler*

    SvaraRadera
  2. Anonymous09:39

    Klokt. / M

    SvaraRadera