tisdag, januari 20

Brudklänning med ärm sökes

När man går i affärer eller tittar på nätet eller för all del i bröllopstidningar så märker man snabbt något. Ärmlöst är det som folk vill ha. Stuket är prinsessa.

Detta är ej något som tilltalar mig. Jag tycker inte det är fint med uppressade bröst och jag som har stora skulle finna det obehagligt att inte ha bh med band. Dessutom har jag så pass mycket självinsikt att jag inser att mina armar gör sig bäst med en liten ärm. Och jag vill inte spöka ut mig och leka prinsessa utan bara väldigt fin på vår dag.


Modellen klarar denna typ av modell, de flesta gör dock ej det enligt mig.

4 kommentarer:

  1. Anonymous15:26

    Klänningen på bilden var jätte fin! Jag tror du är för hård för dig själv Jill. Du hade varit jätte söt i en sådan.
    -Agneta

    SvaraRadera
  2. Hoppas du hittar en klänning du trivs med, det är det viktigaste!

    SvaraRadera
  3. Agneta: Tack, fast jag tror inte det.

    Katarina: Tack.

    SvaraRadera
  4. karro10:22

    Det är fint med sdn ärmlösa klänningar men som du säger är det allt för många som inte riktigt passar i den, även om alla brudar som är lyckliga är vackra på sitt sätt.

    jag tror säkert att du skulle vara jättefin i en sdn om du skulle vilja ha en men om du vet med dig att du int trivs i det så kommer det ju lysa igenom och då kommer det inte passa, så då är det väl bättre att hitta ngt annan klänning. Och förresten är det väl inte kul att se ut som alla andra.

    SvaraRadera