lördag, januari 17

Det går bra nu

Ute i det som ska bli kontor/bibliotek/gästrum baknas det tak för fullt.

Igår kväll var vi bjudna på middag hos Mia och Andy, förutom gott sällskap och god mat, för Henriks del och gott vatten för min del, så innebar det bröllopsplanering.
Andy är kock och har snällt nog tagit på sig menyn. Mia, utbildade floristen och tidigare blomstaraffärägaren, kommer se till att festlokalen är fint blomstersmyckad och med min hjälp ska Henrik och hon ta fram en brudbukett.

Bantningen går jättebra. Jag känner mig lätt och stark.
Visst längtar jag redan efter att äta men det är mer det sociala,
jag är faktiskt så gott som aldrig hungrig.
Nu är jag inne på sjätte dagen. Bara tre veckor och en dag kvar av fas ett.
Sen blir det ju eventuellt en fas två bestående av två veckor till rakt följande.
Men det tar vi då.

1 kommentar: