tisdag, december 9

Thai, tipp och telefonerande

Henrik är på tippen med saker som ska slängas och kläder som ska skänkas.
Kanske borde jag försökt sälja en del, men jag orkar inte och min lathet får bli
en god gärning. Henrik tippar att mina överblivna kläder kommer bli en garderob för en hel by.

Själv lagar jag lite thaiinspirerad gryta. Och så sitter jag i väntekö för att få prata med Bredbandsbolaget. Det trådlösa vill inte komma igång, inte heller telefonin, vi har blivit fakturerade för sistnämnda fast att det ska ingå och så undrar vi hur man kollar vilken hastighet man ligger på.

6 kommentarer:

  1. Ha en flått kväll!

    SvaraRadera
  2. Anonymous09:58

    Vilken kväll. / M

    SvaraRadera
  3. Anonymous10:33

    Vem på tippen vill få skänkta kläder?

    SvaraRadera
  4. Anonym: Tunnan det står Bistånd Afrika på vill ha klädder, och tunnan bor på tippen.

    SvaraRadera
  5. Du kör med Henrik ser jag!

    SvaraRadera
  6. jag orkar aldrig sälja, det blir loppis.

    SvaraRadera