onsdag, december 17

Storfiskaren

8 kommentarer:

  1. karro14:28

    Storfiskaren ser mäkta stolt ut, med all rätt. Min fisketokige make är imponerad av fångsten förresten.

    SvaraRadera
  2. Ja, han ser lite tuppig ut. Var ju första ordentliga fisket. Han blev lite halvbiten sådär, så kanske P kan locka med honom ut ngn gång. H och de har ju fiskevatten i Ätran så det kanske kan locka P ngn gång.

    SvaraRadera
  3. Anonymous15:48

    Härlig bild och vilken fångst!
    -Agneta

    SvaraRadera
  4. Jag är mer imponerad av mössan. En sån vill jag också ha!

    SvaraRadera
  5. Som den landkrabba jag nu är så är jag mer än imponerad av Storfiskaren: jaws!

    SvaraRadera
  6. Anonymous09:13

    Söt mössa! Den stjäl ju all uppmärksamhet från firren/EC

    SvaraRadera
  7. Anonymous10:11

    Mössan är bäst med bilden. Cravings. Ingen dålig aborre! / M

    SvaraRadera