tisdag, december 16

Alla är med


10 kommentarer:

  1. Anonymous11:43

    Underbar. / M

    SvaraRadera
  2. karro15:06

    Jättefina.

    SvaraRadera
  3. Är det något du vill berätta??
    =)=)=)

    SvaraRadera
  4. Meh tar tillbaka det där, NU såg jag ju att dom var annorlunda, men ändå inte alltså.

    SvaraRadera
  5. Haha, sådana har jag inte sett förut.
    Vad fina!
    Och vad fint att det är helt naturligt.

    SvaraRadera
  6. Visst är dem fina, det enda lite konstiga var att de låg längst ner efter det att det varit ett visst antal skämtaktiga med brud som släpar brudgum till altaret, brudgum som håller fast brud osv.
    Men de är jättefina.

    SvaraRadera
  7. Jag skulle vilja gå på ett homobröllop det måste vara speciellt.

    SvaraRadera
  8. Härligt att se!

    Dock tror jag inte det är någon skillnad på "homobröllop" - det handlar väl om kärlek oavsett vilka som gifter sig?

    SvaraRadera
  9. Andy; Jag tror inte det är ngn skillnad.

    Hannele: Japp

    DMH: Håller med helt.

    SvaraRadera