tisdag, december 30

Nu blir jag galen

Så klart fungerade inte datorn här hemma sen. Var hemma hos föräldrarna jag var när jag ropade hej. Där fungerade den sen perfekt men när den skulle koppla upp sig här hemma så ville den inte alls. Sitter nu hemma hos oss med föräldrarnas datyor och det fungerar också. Så problemet ligger ju således tydligen trots allt i vår dator men jag tycker att det är Bredbandsbolagets ansvar att fixa detta nu. De kommer till oss som har en ett år gammal data, det vill säga en relativt ny, och vi har uppkoppling gentemot dem tidigare och gentemot Telia. När de kommer är vi uppkopplade. När de åker ska vi omformatera dator och sedan ska det fungera men det gör det alltså inte och således hände något när deras kille satt framför vår dator i tre timmar.

F_n, vad jag avskyr sådant här. Jag har lagt säkert 20 timmar på det. Tid jag kunde haft till annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar