onsdag, juni 27

På dejt

Eftersom föräldrarna har åkt till solen är jag hundvakt. Det innebär några nätter på vart håll för Hernrik och mig. Det innebär att idag fick han bjuda hem mig till "sitt" för middag. Det var trevligt att gå backen upp från föräldrarna för att bli emottagen på trappen. Det var fjärilar som flög i min mage när denne fine man som jag dejtar stod där och log. Vi åt gott och samtalade fint. För att i dejtstadiet har vi kommit långt med tanke på att vi diskuterar reseförsäkringar, räkningar och lån. Sen har vi pussats en del också. Snart ska han följa mig "hem". Vem vet, han kanske till och med vågra be om en kyss vid dörren.

4 kommentarer:

  1. Jag älskar fortfarande att dejta mannen i mitt liv :)
    Jag blir så glad när jag ser honom i folkmängden..

    SvaraRadera
  2. sara10:29

    Vad söta ni två är! Det är väl Padde och jag om nårra år. Kramiz

    SvaraRadera
  3. Anonymous18:21

    Ååå va gulligt, det är SÅ man håller förhållanden vid liv....
    Blir nästan lite småkär själv.
    Kraaam//Sabina

    SvaraRadera
  4. Det kanske vore något för alla par som behöver ny låga i sina förhållanden; flytta hem till mamma o pappa :)

    SvaraRadera