fredag, juni 15

Hos mig på jobbet


Här sitter jag. Med utsikt över ån.


Jämte telfonlistan över Hallands Nyheters medarbetare ligger inbjudan till releasfesten av "Zlatan är Zlatan". Tyvärr kunde jag inte gå. Syrrans bok och allt.


Datorn. Min guddotter. Stor kärlek.


Rosa mobil. Rosa Ipod. Kärlek.


Besöksstolen. Också kallad "Jills privata hörna". I den stora väskan kan ni se mina fina nya kilklacks titta fram. Kärlek.




Mitt nya fina armband. Pilgrim. Tar av mig det när jag skriver. För det är i vägen.Men snyggt är det.


Min kärlek. Tittar då och då på kortet i plånboken. Ser inte mycket mer av min bonde dessa slå hö-dagar. Han upp med tuppen. Jag i säng med ugglan.

11 kommentarer:

  1. Anonymous21:58

    Mer sånt här. /M

    SvaraRadera
  2. Du har mycke kærlek rundt deg. Mysiga bilder : )

    SvaraRadera
  3. Med den utsikten blir det väl inte mycket gjort ;)

    SvaraRadera
  4. Håller med...MER sånt!! Jättekul att SE!!!!
    Fin utsikt! Och fint foto i plånboken ;-). Yes indeed!
    OCH på datorn förståss!!! Gulligt!

    SvaraRadera
  5. Bonde söker (sin) fru?

    SvaraRadera
  6. Hej hej

    Är här på ditt jobb och hälsar på...sorry att jag satte mig på väskan, hoppas inget gick i sönder.....

    Ha en bra helg

    SvaraRadera
  7. Detta var roligt att se. Jag tycker att du har god ordning på skrivbordet - jag är inte ironisk, utam jag menar det.

    SvaraRadera
  8. Jättekul att se alla de här bilderna från din vardag! Vad fin han är din bonde.
    Och så blev jag sugen på en ....nä inte bonde utan på en ROSA plånbok!

    Kanske hittar jag en i London i sommar. :-)

    SvaraRadera
  9. Anonymous09:36

    Jag vill vara där du är!

    SvaraRadera
  10. M: Ska bli.

    Julie K: Tack. Visst har jag det, lyckligt lottad.

    Hannele: Jo då, men ibland drömmer jag mig bort.

    Annika: tack. Ja, min rosa plånbok och pojken på bilden är mig så kära. Och så den lilla på datorn förståss.

    Cliff: Vi söker kontakt båda..

    Nika: Alla är vi lite klumpiga ibland. Kul att ha dig här.

    Panter: tack. den var hyffsad denna dag.

    Londongirl: Tack.
    Hittar du säkert- där finns ju allt. =)

    Ninni: Hej vännen, vad roligt att höra ifrån dig. Jag kommer väl ihåg dig. Jag ska titta in på din blogg. Vi måste hörs lite. Kramar

    Anonym: Adressen är Storgatan. Får se om vakterna släpper in dig...

    SvaraRadera
  11. Vilka kul bilder.

    Synd att du inte kunde gå på releasfesten.

    SvaraRadera