onsdag, juni 13

Nässpray och Satan

Träffade mor för lunch, som blev slät kopp kaffe. köpte ett par jeansshorts med hög midja, så kallad paperbagwaist, och ett ribbat vitt linne med en speciell sömm i linningen. Allt för att jag är så jäklans modern. Så glömde jag shoppa nässpray. Måste göra det efter jobbet. Ska köpa "När änglar dör" också. Satan är berättare och det handlar om Gud och honom själv. En bok för mig. Ikväll blir det middag hos mor o far, umgänge med moster och kusin Palle som är på besök.

5 kommentarer:

  1. Låter som en bok för mig också.
    Inte bra... jag har shoppat alldeles för mycket böcker sista tiden.

    SvaraRadera
  2. Låter som om du har det riktigt bra :-)

    SvaraRadera
  3. Ja, vad trevligt med middagen ikväll! Och fikat idag...Hoppas du hinner få tag på nässprayen också!

    SvaraRadera
  4. Avundas människor som har tid eller rättare sagt tar sig tiden att läsa.
    Ha vi har oxå en Palle i släkten:)

    SvaraRadera
  5. Anonymous18:59

    Läst boken och ger dig fem plus. /M

    SvaraRadera