fredag, november 4

Leveransdags

Fick huset igår. Härlig känsla. Stod och höll om varandra ett tag utanför dörren. Sedan snickaren dit för att få koll på allt som vi vill göra. Gammeldags glasveranda är det senaste vi bestämt oss för. Kommer bli så fint.

Köpte den svarta tröjan med tryck på magen i vitt "bebis" åt Jenna. Skickar upp. Blir fin på henne. Hittade ännu coolare gravidlinne på nätet. Sådant ska jag ha.

Johanna är på besök för att fira sin 30-års dag. Mysigt och roligt att få ha henne hos oss några dagar. Hoppas hon blir glad för koftorna som jag ger henne.

6 kommentarer:

  1. Anna11:47

    Grattis till huset som ser jättefint ut. Jag körde förbi igår och såg det. Såg också stövlarna du köpt på Saco, så fina dem med. Kram

    SvaraRadera
  2. Hus! Du kommer inte att ångra dig! Vi stormtrivs med vårt gamla hus, och trots att vi plöjt ner en halv mille efter inflyttning så skulle vi få igen pengarna med ränta vid en försäljning ändå. Men jag har, 4,5 år efter inflyttningen inte ännu börjat gilla trädgårdsskötsel...

    SvaraRadera
  3. Anonymous11:33

    Hi there! I was just surfin blogs via the nav bar up top
    and found yours (like and adventure). You write better
    than many of the blogs I just went by, so have you
    ever thought about trying to make a little money
    blogging? Not tons, but I mean, just enough to
    pay for some other things like webhosting or a car
    payment, etc? Well, please do NOT confuse this with
    the cr*ppy comment spam I see all over the place, but
    I spotted a very cool free book on how to make money
    blogging blogging and blogging some more..!

    Hey, if you're gonna do it, you might as well get a LITTLE somethin' for it...!

    Take care, and keep up the great writing,
    Tiffany Burrell
    How to Make Money Blogging Blogging
    ps. No, that's NOT my real picture, lol!

    SvaraRadera
  4. Trädgårdskötsel ser jag fram emot. Har påtat mkt på min lilla balkong och får nu chansen att utveckla detta intresse. Däremot ser jag inte fram emot att ha fler kvadratmeter att damsuga. Men att få lämna grannarna ovanpå som jämt har fest ska bli härligt. senast förra helgen fick jag kvart i två dra på mig kläder och ut för att skälla lite.

    SvaraRadera
  5. Dubbla vuxenpoäng, Jill!

    1. Klaga på ljudnivå
    2. Köpa hus

    Är det inne i Falkenberg?

    SvaraRadera
  6. *Skrattar*

    Köpa hus är ju alltid inne om läget är rätt. Själva gjorde vi ett riktigt kap.
    Klaga på ljudnivån känns inte så inne men när Trygg Hansa reklamen "Man kan inte festa varje kväll!" är ens verklighet så blir man knäckt.

    SvaraRadera