måndag, november 28

Bråda dagar

"Tiden fram till jul är kvinnornas Vasalopp" sa någon någongång. Lite smålustigt.

Just nu stakar jag mig fram fortast möjligt men känns som repet är mig i hasorna.
Åker till Stockholm imorgon bitti för julshopping och en jobbgrej. Ska bo hos Erika men hoppas hinna träffa Jennifer och Rikard något. Kanske middag på Indian Garden, vore trevligt och toppgott. Rekommenderar verkligen det stället.

Men innan tåget går måste jag hinna klart det sista med utvärderingen, stryka kläder som ska med samt få tag på elektriker till huset.

Helgen var full av husjobb, fotboll och dop. Sistnämnda jättefint och stämningsfullt. Erika droppade in sent efter minst sagt hård lördagskväll. Under dopkaffet fick Mia och jag skvallret som gladde oss mycket.

Jobbar hemifrån idag. Vård av sjuk man....

1 kommentar:

  1. Jag har tips på en PERFEKT elfirma. De har nämligen bytt ut det mest hos oss. Dra iväg ett mail om det behövs! peter@kack.net

    SvaraRadera