onsdag, november 9

Stella och Sella i mina tankar

Imorgon släpps Stella McCartneys kollektion för H&M. Funderar på ta tåget ner till Halmstad för att handla lite. Vi får se. Är två klänningar, den i grönturkost och den i hallon, som jag är nyfiken på. Oversized trench i brunt låter heller inte helt fel, framför allt inte till våren.

Sella från Varberg önskar jag inte vore lika aktuell. Göteborgs Stefan Selakovic har det nog inte lätt. Kommer han fly fältet som Ihje eller kommer han rakryggad spela kvar i blåvitt? Det senare hoppas jag. Minns för några år sedan när han precis blivit utlandsporffs men var hemma på semester och kom upp till Påskbergsvallen. Obligatoriska badtofflor på fötterna. Pappa och jag som var där för en Varbergs GIF-match snackade lite med honom. Nu senast mötte jag honom i Helsingborg efter att IFK kört över HIF i toppmöte. Alltid trevlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar