torsdag, november 10

Samhällets förfall

Läser på Aftonbladet om hysterin som varit runt om i landet på H&M idag. Stellas plagg lockade folk till att förlora besinningen. Givitvis finns det folk som jag som har ett jobb där de kan flexa. Men hur många var idag "hemma sjuka" eller skolkade från sina lektioner? Det är sjukt.
Valde själv att jobba. Har ett nytt projekt framför mig som behövde lite extra slit. Kanske tar en sväng till H&M i Halmstad i nästa vecka. Säkert folk som lämnar tillbaka plagg de köpt utan att vara säkra. Känner att det bara är trenchcoaten jag är intresserad av. Räknar med få ha minst en 42 för att mina stora bröst (äkta) ska få plats. de flesta plagg görs ju för tjejer med mycket små. Det enda Natascha i Paradise Hotel och jag har gemensamt är väl just problemet att hitta kläder som passar storbröstade. Även om jag nu inte har så stora.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar