tisdag, maj 20

Jordens oro viker

För den frid som varar.

Så vill jag tro och så tror jag att det är. Och så önskar jag att känslan av frid kunde besöka mig här på jorden. Det är väldigt jobbigt här nere just nu.Väldigt väldigt jobbigt.Det är verkligen ett ögonblick i sänder.

Mitt i allt har jag blivit sjuk dessutom. Förkyld med feber.

Imorgon är det jobb igen som gäller och jag kommer blogga igen. Har haft liten vila bara. Inte för att det inte funnits känslor att skriva om. Utan för att jag inte orkat och för att de känts för privata. Kanske kommer jag pränta ner dem på sikt men jag behövde tid att bara känna.

2 kommentarer:

  1. Karolin07:30

    Kram från mig

    (Jag skrev dagbok när jag var yngre men vid en händelse slutade, jag det var som du skriver, det fanns mkt mkt att skriva men jag orkade inte och jag vet inte om jag hadr orkat läsa igenom det senare heller.)

    SvaraRadera
  2. Anonymous08:55

    Kom ut och dansa bort dina sorger med mig snygging. / M

    SvaraRadera