söndag, maj 25

Idag är jag med mor


Idag skulle vi njutit det vackra vädret. Mamma och Mommo hade suttit i trädgården. Pappa hade hjälpt mig med sjönsång för dem. VI hade viftat med en liten svensk flagga och överräckt paket. Sen hade vi ätit tårta. Jordgubbstårta.'

I år går vi in i en mörk lägenhet där det återstår en hel del packande, mycket slängande och storstädning. Vi fattas henne så det skär i bröstet.
Framför allt är det jobbigt för min mamma som för första gången inte har någon mamma här på jorden denna dag.

Genom att vara tillsammans i sorgen gör vi det bästa av det.

Grattis på Mors Dag min älskade Mamma- tack för allt, du är världbäst!

Grattis på Mors Dag sis Jenna- tack för att du är en så fin mamma till min syster- tilllika guddotter!

Grattis alla andra fina mammor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar