onsdag, maj 9

Skit under naglarna

Trädgårdsarbete sen halv åtta. Nu tagit en snabbdusch och gjort mig lite iordning då vi ska fotas av Hallands Nyheter på träningen. Jag tränar ju inte fotboll just nu men ska vara med ändå. Är enskilda porträttbilder kollega Ola ska ta på oss. Jag känner att jag får duga så här lite halvskitig (hinner ej tvätta håret). Så länge han inte fotar mina händer så är det lungt. För skiten under naglarna vill inte försvinna fast jag skrubbat väl. Den har liksom bitit sig fast.

5 kommentarer:

  1. Anonymous17:31

    Dina fina ögon är allt man ser. /M

    SvaraRadera
  2. Har du övat på segergesten?


    Samuel

    SvaraRadera
  3. Men det visar ju bara att du har slitit och jobbat hårt ju:)

    SvaraRadera
  4. Det är bara bra. Du sätter dig i respekt hos motståndarna om du verkar vara en skitig grovjobbare.

    SvaraRadera
  5. sara21:26

    Du var så tjusig så!Längtar till du kan vara med igen! Kramiz

    SvaraRadera