tisdag, maj 15

Release Zlatan

Ikväll var jag bjuden på release-parrty uppe i Stockholm. Är av boken "Zlatan är Zlatan", som min syster Jennifer har skrivit tillsammans med lika utmärkta Petter Karlsson. Är deras andra gemensamma bok. Den första var succésäljande "Sfinxen från Torsby" som handlar om Sven-Göran Eriksson och som kom ut när han var som mest aktuell.

Tyvärr kommer jag inte närvara ikväll. Vilket är extra tråkigt då jag hade fått chansen att träffa lite gamla kollegor från Sportbladet. Men, men...

Imorgon fyller min baby 35, så ikväll blir det lite förberedelser för det.


Recension av boken kommer så småningom. Läste den redan när den bara fanns i lösblad och kallades manus...

8 kommentarer:

  1. Anonymous16:09

    Men så tråkigt för dig att missa partyt, men kanske får du chansen att gå på ett tredje party, vid nästa bok.

    Jasså H blir 35 år, vad har du då hittat på för roligt tro???

    Sabina

    SvaraRadera
  2. Tråkigt at du inte får vara med på release. Din syster verkar jætteduktig. Har sett endel sports innsalg av henne på aftonbladets nettside. Tycker ju det er ekstra roligt siden det er din syrra : )
    Lycka til med firande av din stora baby : )

    SvaraRadera
  3. I Sverige ska ju födelsedagsbarnet själv slita och bjuda, så stick du på release-party.. eller var det igår.

    SvaraRadera
  4. Anonymous08:59

    Jag hade aldrig missat att träffa Zlatan!!!!! Han är hot-hot-hot. Kramiz

    SvaraRadera
  5. Såg din duktiga syster på tv:s Go'kväll.

    SvaraRadera
  6. Vartän jag tittat så har boken fått ypperliga recensioner: kul!


    Samuel

    SvaraRadera
  7. Då var det som jag misstänkt ett tag: Att du och Jennifer är systrar. I o f s ingen vågad gissning med tanke på efternamnet och till viss del även det gemensamma yrket, men ändå.

    Du får väl gratulera syrran till framgången, för det verkar boken redan vara.

    SvaraRadera
  8. Läste precis en intervju med din syster i lokala tidningen här i Bromma. Kul att det går så bra!

    SvaraRadera