söndag, december 10

Working 9 to 5

Måndagsmorgon och trött inför veckan på jobbet... Läs då om Gekås galgsortering. Allting är relativt.

För övrigt
* Nya fina röda stjärnor väntar nu på att sättas upp.
* Man bör inte dricka mer än man tål.
* Allra roligaste Darth syns sällan här. Nu påbörjat kampanj för att åter få hans roliga kommentarer lite mer frekvent. ;)
* Man bör inte dricka dagen innan man ska jobba.
* I dag fick vi rycka ut på brand. En övertänd adventsljusstake som redan var släkt när vi kom. Kom ihåg att släcka själva vänner!
* Jag är trött men kan inte sova.
* Henrik är sötare än allt smör i Småland.
* När tar blåsten slut?
* Nej, jag är inte med barn.
* Om åtta dagar är Märta här för jul. Gullunge.
* Godnatt.

9 kommentarer:

  1. Brandmannen23:01

    Du har också jobbat sent antar jag. Läste i tidningen igår. Fick sig ett skratt. Såg dig idag också och måste säga att ni skötte er fint du och fotografen. Men är inte han gammal?!

    SvaraRadera
  2. Jag bara undrar, drack du mer än du tålde dagen innan du skulle jobba?Om så var fallet, inga kul bilder att dela med dej av i samband med det!? =)

    SvaraRadera
  3. Det blåser här med :-(
    Frisyren går kaputt varje morgon!
    Attans!

    SvaraRadera
  4. Anonymous11:02

    Bra artikel om galgar. Hade ingen aning om att det fanns en särskild galgavdelning.
    Men har å andra sidan aldrig besökt Gekå heller;-)

    SvaraRadera
  5. Där skulle jag palla typ en timme innan jag skulle börja slänga galgar på alla. Bra skrivet!

    SvaraRadera
  6. På Gekås hjälper lite galghumor i arbetet.

    SvaraRadera
  7. Caroline16:41

    Jätteroligt att läsa Tur man är på en annan avdelning. Kram Roligt ses i lördags.

    SvaraRadera
  8. Erika17:30

    Klockrent. Stolt över dig.

    SvaraRadera
  9. Brandmannen: Hej igen..
    Jo, sent blev det. Bra om du skrattade för det var tanken. Jag såg dig också och självklart uppförde vi oss korrekt. Vi är proffs ;) Han är lagom gammal...

    Tennis: Japp. Så begåvat. Nja, kanske kommer. Men jag bar mössa och drog den djupt ner.

    Emm: Det är hopplöst...

    Marge_ii: Nej, innnan jag gjorde jobbet hade jag inte tänkt på det heller. Men de finns och behövs som sagt.

    Jonte: tack. Skulle själv ha svårt för det.

    Tommy:Precis.

    Caroline: Kul att du tyckte det. ja, det var roligt. Tack.

    Erika: Tack.

    SvaraRadera