torsdag, december 28

System error

I år hade vi minskat på klapparna...


Lilla renen, som mostergudmor tyvärr inte fick pussa på på grund av sjukdom.


Julfin liten tjej


Något är fel. Jag blir inte bra liksom. Ont i leder och huvud. Magknip. Illamående så fort jag äter mer än tre tuggor. Detta suger. Henrik är söt och pysslar om, på minst en meters avstånd och med en diskret hand för sin mun för att inte själv smittas.

Lovar att hitta tillbaka till era bloggar så fort jag mår bättre. Bjuder på lite bilder från julen med familjen W. Gott slut på er alla!



Julmiddag den 22:e hos Henrik och mig. Sen bröt sjukan ut...


Jenna med sitt finaste paket


Min snögubbe för Harrods är nog den enda snögubbe vi får här nere på Västkusten i år...


Syster Johanna och hennes Patrik studerar drycken vi bjöd på...


Fina julstubben jag har fått ärva av Mommo


Nya skor i gåva av Henrik. Ej julklapp utan "krya på dig"-klapp.

18 kommentarer:

  1. Erika12:31

    Stackars krake, du verkade lite trött igår på läktaren på fotbollen så jag kände på mig att du nog skulle ligga idag igen. Ta hand om dig, puss1

    SvaraRadera
  2. åh fy, det där med ont i lederna kan jag skriva under på, även om min enkla förkylning inte är samma sak som den hemska kräksjukan. men krya på dig och gott slut på dig med!

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas verkligen du får bli kry till nyår och starta kommande år som frisk. Gott slut till dig med!

    SvaraRadera
  4. sara14:01

    Vad mysigt det ser ut även om det var tråkigt med kräksjukan. Jag hoppas du snart mår bättre och får ett fint slut på 2006 och att ett strålande 2007!

    SvaraRadera
  5. Men jösses ska du inte få bli frisk snart din stackare....

    Men jätte fina bilder har du fått in på din bligg iaf, å Märta är bedårande fin på alla bilderna:)

    Kram på avstånd till dig...

    SvaraRadera
  6. Anonymous16:45

    Hmm du såg strålande ut igår. Försökte se om du såg mig men jag tror inte det. Hade nästan väntat mig en rapport från cupen i tidningen eller här.God bättring /M

    SvaraRadera
  7. Mmm... vinterkräksjukan kan knäcka... och det är så tråååkigt att vara sjuk. Du får satsa på nyår istället.

    Gott Nytt till dig!

    SvaraRadera
  8. De skorna kan nog göra de flesta friska. Gulligt gjort, tycker jag. Ta det nu lugnt så att du blir riktigt frisk.

    SvaraRadera
  9. Uff så tråkigt at vara sjuk så lenge. Hoppas du mår bedre snart. Kram

    SvaraRadera
  10. Krya på dig! Hoppas du blir frisk innan det här året är slut.

    SvaraRadera
  11. Hej du, jag har oxå blivit sjuk. Alla runt mig har legat sjuka i julhelgen, så nu har dom skickat bacillerna till mig istället. Men som sagt man överlever väl det också.
    Vilka supersnygga skor du fick. Jag älskar skor med hög klack. Jick alltid i det när jag var yngre (till min dotters fasa, hon gick alltid ett steg före mig *skratt*) Men tyvärr har jag fått problem med en nerv under foten som gör att jag har problem med många skor, framför allt högklackat, tyvärr.
    Men sånt är livet, jag får beundra dina istället.
    Massor av krya på dig kramar, AnnaLena

    SvaraRadera
  12. snygga skor och underbara bilder! :)

    SvaraRadera
  13. Här får du en krya-på-dig-klapp av oss oxå: *klapp*

    SvaraRadera
  14. Stackare, hoppas du blir frisk snart! Gott nytt år!

    SvaraRadera
  15. Gott Nytt År Jill : )

    SvaraRadera
  16. GOtt Nytt År!!

    SvaraRadera
  17. Åh vilken söt liten rackare.. har själv en brorsdotter i den där åldern, dom är väl för goa! Och tack för kommentaren om förbjuden längtan, alla tips och råd som kan komma är jag mycket glad över!!

    SvaraRadera